اخبار : حضور رییس وکارشناسان اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در جمع انجمن خیریه کوثر احسان گلستان

 | تاریخ ارسال: 1401/10/18 | 
رییس وکارشناسان اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در محل انجمن خیریه کوثر احسان گلستان در مراسمی که در این انجمن برگزار شده بود شرکت نمودند.
انجمن خیریه مذکور در زمینه بازتوانی، توانبخشی، آموزش، اشتغال و کارآفرینی برای توانخواهان نابینا، ناشنوا و کم توان جسمی فعالیت می نماید.
میرداروطن رییس اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه ضمن تشکر از دعوت انجمن خیریه کوثر گفت؛ از نظر من این افراد دارای نقص نیستند بلکه در برخی از جنبه های دیگرجسمی و روحی دارای توانمندی بالای هستند و میتوانند در جامعه فعالیت داشته و مفید باشند. همچنین وی با بیان اینکه، برای مجموعه فعالیتهای این انجمن نیاز است بخشهای مختلف را آگاه کنیم، جهت کمک به این مجموعه اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان این آمادگی را دارد در جهت همکاری و هماهنگی با موسسه در جهت رفع نیازها و کمک به گروه هدف گام بردارد.

بیدلی کارشناس دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه وظیفه اصلی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری حمایت از این گونه فعالیتها و  اقدامات است گفت؛ ما باید به جنبه های مثبت افراد در زندگی نگاه کنیم و افراد با وجود ضعفهای جسمی می توانند در حوزه های علمی مفید باشند و جامعه با وجود مشکلات بتوانیم سطح سلامتی جامعه را بالا ببریم.
 اصطبار مدیر انجمن موسسه خیریه کوثر احسان گلستان گفت ؛ این انجمن از اواخر سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نموده و با هدف آموزش و توانمند سازی افراد و ناشنوایان با برگزراری کارگاه های مختلف  جهت تغییر و بالا بردن اعتماد بنفس افراد شروع به فعالیت کرد.

 

دفعات مشاهده: 122 بار   |   دفعات چاپ: 50 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اهداف اداره سمن ها

این اداره با هدف مشارکت سمن ها و موسسات خیریه جهت آگاهی و سطح سواد سلامت جامعه تلاش می کند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه