اخبار : نشست رحیمی رییس بیمارستان امام خمینی بندرترکمن با رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1402/7/10 | 
رحیمی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) بندرترکمن  با اسلانی رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در محل این اداره دیداروگفتگو کرد.

در این دیدار اسلانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیتهای انجام شده و تعامل خوب مدیریت بیمارستان بندرترکمن در حوزه مشارکتهای اجتماعی و مجمع خیرین سلامت استان، با اشاره به اینکه ماموریت اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گسترش و توسعه مشارکتهای اجتماعی درجهت ارتقای سلامت جامعه و با نقش آفرینی در ۳ حوزه خیرین سلامت، سازمان های مردم نهاد و گروههای داوطلب و جهادی می باشد، خواستار توجه و تسهیل گری بیش از پیش مدیران سطوح مختلف حوزه سلامت استان در این حوزه، برابر تاکیدات ریاست محترم دانشگاه شد.
ایشان همچنین بر تکریم خیرین عزیز و پیگیری مدیران بر اجرای نیات خیر آنان تاکید نمودند.

رییس اداره سازمانهای مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه با بیان اینکه تاسیس موسسات خیریه بیمارستانی در اعتبار بخشی بیمارستان ها لحاظ شده است خواستار پیگیری جدی روسای محترم بیمارستانها جهت تاسیس و فعال شدن این موسسات برابر دستورالعمل ابلاغی وزارت در تمامی بیمارستانهای بخش دولتی باهدف جلب حمایتهای مردمی و خیرین جهت حمایت از بیماران نیازمند شد.

دراین دیدار، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) بندرترکمن نیز گزارشی از آخرین وضعیت موسسه خیریه بیمارستانی بندر ترکمن و پروژه هایی که با مشارکت خیرین در حال اجراست ارائه نمود. وی همچنین خواستار پیگری لازم جهت اجرایی شدن نیات یکی از خیران نیک اندیش بیمارستان در اهدای دستگاه سنگ شکن با همراهی و مساعدت اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه شد.

دفعات مشاهده: 109 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اهداف اداره سمن ها

این اداره با هدف مشارکت سمن ها و موسسات خیریه جهت آگاهی و سطح سواد سلامت جامعه تلاش می کند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه