اخبار : در هفته دفاع مقدس از خانواده معزز شهید و خیرسلامت، تجلیل شد

 | تاریخ ارسال: 1402/7/10 | 
#هفته_دفاع_مقدس گرامی باد

همزمان با چهل وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اسلانی رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و علی بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان با حضور در منزل خانواده معزز شهید و خیر سلامت سیدابراهیم میرصالحی از مادر بزرگوار شهید تجلیل و قدردانی نمودند.  
 
رییس اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، از مادر و خواهر #شهید_میرصالحی که برای رضای الهی و با بذل مال و جان فرزندخود در دفاع از میهن و نظام اسلامی و خدمت به همنوعان نهایت ایثار و فداکاری را داشته اند بعنوان #نمونه_کامل #ایثار و از #خودگذشتگی، ادای احترام نمود.

در این دیدار آقای بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر جانباز جنگ تحمیلی مرحوم سیداسمعیل میرصالحی و شهید سیدابراهیم میرصالحی گفت؛ تاکنون خانواده این شهید بزرگوار در ساخت خانه بهداشت روستای سیاهتلو و مرکز خدمات جامع سلامت جامی گرگان به ارزش ۱۷ میلیارد ریال مشارکت داشته اند.
 
گفتنی است خیر آسمانی زنده یاد جانباز سیداسمعیل میرصالحی و فرزند شهیدش سیدابراهیم میرصالحی از رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و #خیرین_سلامت استان گلستان می باشند.  

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس، یک قطعه تابلو فرش و تندیس همیار سلامت از خانواده این خیر گرانقدر تشکر و قدردانی بعمل آمد.

 

دفعات مشاهده: 99 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اهداف اداره سمن ها

این اداره با هدف مشارکت سمن ها و موسسات خیریه جهت آگاهی و سطح سواد سلامت جامعه تلاش می کند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه