اخبار : نشست مشترک اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با دانشکده دندانپزشکی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/22 | 
جلسه اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با رییس دانشکده و اعضای هیات موسس، جهت راه اندازی و فعالیت موسسه خیریه درمانی در کلینیک دندانپزشکی گرگان برگزار شد.
 
دکتر ملازم رییس دانشکده دندانپزشکی ضمن تشکر از حضور اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و بیان مشکلات این دانشکده و بیمارانی که خدمت دریافت می کنند از تشکیل موسسه خیریه استقبال کرد و گفت به خواست خداوند دراسرع وقت این کار صورت خواهد پذیرفت.
 اسلانی رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این نشست گفت ؛ یکی از دغدغه های مهم و اصلی این اداره تشکیل و تاسیس موسسات خیریه درمانی و بیمارستانی است که با تحقق آن درصد قابل توجهی از نیازهای تجهیزاتی، دارویی و کمک به بیماران نیازمند به دست خیرین و مشارکت مردمی برطرف خواهد شد. وی همچنین با تاکید بر اینکه حمایت از بیماران بی بضاعت می تواند با تأسیس این موسسات و همراهی خیرین برطرف شود، تشکیل موسسه خیریه در کلینیک دندانپزشکی را گام موثری در ارئه خدمات دندانپزشکی در حوزه های آموزشی، ارتقای بهداشت دهان و دندان و حمایت از بیماران مراجعه کننده به کلینیک دندانپزشکی دانست.
 
در ادامه کارشناسان اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه  فرایند تاسیس موسسه خیریه دانشکده دندانپزشکی را تشریح کردند.
 

دفعات مشاهده: 782 بار   |   دفعات چاپ: 327 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اهداف اداره سمن ها

این اداره با هدف مشارکت سمن ها و موسسات خیریه جهت آگاهی و سطح سواد سلامت جامعه تلاش می کند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه